ثنا ساداتثنا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

ثنا سادات هندوانه آبدار و خوردنی

آغاز

1391/4/11 17:19
نویسنده : عمه هدا سادات
367 بازدید
اشتراک گذاری

هوراسلام این دنیای مجازی برای ثنا سادات ساخته شده من عمه هدا هستم و مامان شهین هم کمکم میکنه  تا درباره دختر نازمون و کارای قشنگش بنویسیم عینکثنای ما الان 6 ماهشه و خیلی خوش خنده و خوش اخلاق و باهوشه بغلاز 3 ماهگی غلط زده و الان کامل میچرخه ولی هنوز نمیتونه چهار دست و پا بره اوهنگران نباش عروسک خانم انقدر زود بزرگ میشی که خودت هم باورت نمیشه یه روزی اینقدر کوچولو بودی ماچ شما دوستان گل هم خوش اومدین قلبراستی ثنا سادات دختر دایی نیاز خاتونه نیاز عاشق ثناست +حسادت های کودکانهاز خود راضی

اینم آدرس نیاز خاتون:www.niaz-khatoon.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ماماشهین
9 تیر 91 1:06
سلام نفسم ....وبلاگت مبارک باشه .به امید خذاشروع کردیم..بهنویسیم .تالحظه های خوب زندگیتو ثبت کنیم.نام آور باشی گلم......ودرتاریخ جاودانه زیبا باشی.....
آبجی فاطمه
9 تیر 91 1:18
سلام عشقم وبت مبارک باشه.......... جیگرمن با اون خندیدنت دوست دارم
ماماشهین
10 تیر 91 8:45
سلام مامانی عزیزم.....دوست دارم..تو با سپیدی برف ها .......وگرمی دلهای زمستانی ....هندوانه ی سرخ شب چله ......انار سرخ ودونه دونه.......وعشق مامانی وبابایی .اومدی .دلمان را گرم نفسمان رامفرح........چشممان را پر از امید کردی ......قلبم برایت می تپه .دخترک مهربونم ....گرچه باسرما اومدی ...ولی دلت گرم گرمه........فدات شم
ماماشهین
10 تیر 91 19:37
سلام عزیزم .دلم برات تنگ شده ...از شب جمعه ندیدمت...خوب خوب باشی.فذات شم الاهی....
مامان دیناجون
14 تیر 91 2:14
وااااای خدای من چه جالب که ثنا سادات هم وارد جمع نی نی وبلاگی ها شد.عروسکم خیلی خیلی خوش اومدیواااااای قربووووون خنده هات عزیزم راستی اسم وب هم خیلی زیبا ست اتفاقا خیلی هم بهت میاد.مامان عاطفه به ما هم سربزنید .ما که شمارو لینکیدیم


مرسی دینا جون وخاله راحله حتمابهتون سر میزنیم
ما هم شمارولینکیدیم
مينا
14 تیر 91 9:07
سلام ثنايي فدا مدا مي دوني كه كي برات ديونه بازي در مياره آره بابا منم زن دائي مينا .الان سر كارم دلم براي ااااه گفتنات تنگ شد آخه همش من بوس سفت مي كنم تو هم بهم مي گي اه منم دل ضعفه مي رم ديگه .
مينا
14 تیر 91 9:11
سلام ثنايي فدا مدا .مي دوني كه كي اينطوري برات ديونه بازي در مي اره آره جيگرم منم زن دائي مينا.الان سر كارم دلم يهو براي اه گفتنات تنگ شد آخه تازه ياد گرفتي. من سفت بوست ميكنم تو هم بهم مي گي اه منم دل ضعفه مي رم ديگه قربونت برم.